مایکروسافت: پلیس آمریکا حق ندارد از Azure برای تشخیص چهره استفاده کند مشخصات Poco F6 Pro فاش شد انتشار تصاویر Xperia 1 IV، آخرین پرچمدار سونی از ماکت‌های لورفته خانواده iPhone 16 چه می‌فهمیم؟ پیکر شهید تازه‌تفحص‌شده دفاع مقدس در گلزار شهدای مشهد به خاک سپرده شد + عکس برای بازی Hellblade II چه سیستمی نیاز دارید؟ قابلیت‌های جدید استوری در اینستاگرام + جزئیات موتور جستجوی ChatGPT به میدان می‌آید یسنا دیدار، دختر ناپدیدشده ترکمن، بالاخره پیدا شد + فیلم انجمن تجارت الکترونیک تهران دریافت مالیات بر ارزش افزوده از تاکسی‌های اینترنتی را غیرقانونی خواند برنامه‌ریزی برای جلسات و قرارها با قابلیت جدید واتساپ Google Photos به زودی می‌تواند کیفیت ویدیوهایتان را بهبود دهد ویدئو | سگ رباتیک «بوستون داینامیکس» در لباس خزدار! ویدئو | اضافه‌شدن بچه غول به کلش آو کلنز! رایتل، تنها اپراتوری که سرعت اینترنت ۴G را افزایش داده است مرورگر محبوب Arc بالاخره برای ویندوز هم منتشر شد الگوریتم جدید اینستاگرام به محتواهای دست اول اهمیت می‌دهد هوش مصنوعی آرتروز را ۸ سال زودتر تشخیص می‌دهد | التهاب محرک اصلی آسیب مفصلی در آرتروز گذری بر خدمات ارزنده پروفسور علی اکبر جلالی ملقب به «پدر فناوری اطلاعات ایران» | سرعت به وقت خدمت ویژگی جدید Community Game Help برای پلی‌استیشن ۵ منتشر شد | راهنمای ویدئویی بازی‌ها رباتی که برای یادگیری رفتار انسان فقط به ۲۴ ساعت زمان نیاز دارد! + ویدئو
سرخط خبرها

بررسی مشخصات گوشی گلکسی A24 سامسونگ + عکس

  • کد خبر: ۱۶۶۴۴۵
  • ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۸
  • ۵
بررسی مشخصات گوشی گلکسی A24 سامسونگ + عکس
Galaxy A24 به تازگی به جمع سری A سامسونگ اضافه شده و با مشخصات و طراحی جالبی که دارد، گوشی خوش‌قیمتی محسوب می‌شود.

شهرآرانیوز - سری گلکسی A یکی از محبوبیت‌‍ترین گوشی‌های سامسونگ است و این شرکت هر سال مدل‌های جدیدی از این میان‌رده به بازار می‌فرستد. گلکسی A۲۴ به تازگی به جمع این سری اضافه شده و با مشخصات و طراحی جالبی که دارد، گوشی خوش‌قیمتی محسوب می‌شود.  

مشخصات گوشی Galaxy A24 سامسونگ + عکس

گلکسی A۲۴ مانند سایر محصولات میان‌رده سامسونگ، با یک کابل عرضه می‌شود. گلکسی A۲۴ به دلیل قیمت بسیار مناسبش عملکرد مناسبی دارد: یک پنل Super AMOLED ۶.۵ اینچی با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز و وضوح ۱۰۸۰p، یک چیپست MediaTek Helio G۹۹، ۶ نانومتری با سه نوع رم ۴ گیگابایت، ۶ گیگابایت و ۸ گیگابایت، همچنین یک باتری ۵۰۰۰mAh که البته باید شارژر آن را خودتان تهیه کنید. این باتری از حداکثر توان شارژ ۲۵ وات پشتیبانی می‌کند.

مشخصات گوشی Galaxy A24 سامسونگ + عکس
جنس بدنه این گوشی از پلاستیک است و وزنی حدود ۱۹۵ گرم دارد. صفحه نمایش دارای کنتراست AMOLED است، اما در نور بسیار قوی عملکرد چندان خوبی ندارد.

Galaxy A۲۴ بر زبان طراحی گلکسی‌ها متمرکز است. جلو و پشت گوشی مینیمالیستی کار شده و فقط در پنل پشتی آن لنز‌های دوربین و فلاش LED را می‌بینیم.

بررسی مشخصات گوشی گلکسی A24 سامسونگ + عکس

قیمت گوشی گلکسی A24

گوشی سامسونگ A۲۴ حدود 270 دلار قیمت دارد و در بازار نیز بسته به پیکربندی قیمت متفاوتی دارد. در حال حاضر قیمت گوشی Samsung Galaxy A24 4G در پیکربندی پایه حدود 10 میلیون تومان است و بهترین پیکربندی با 8 گیگابایت رم نیز حدود 11 میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.

درمجموع گلکسی A24، یک میان‌رده‌ با قابلیت‌ها و امکانات خوب است که قیمت مناسبی هم دارد و می‌تواند از پس انجام همه‌ امور روزانه‌ کاربران به خوبی بر آید.


در ادامه حتما بخوانید

گوگل درحال ساخت دومین گوشی تاشوی خود است

آیا اپل برای رقابت بهتر با سامسونگ تغییراتی در آیفون 16 پرو ایجاد می‌کند؟

شایعه: سامسونگ گلکسی S23 FE را قبل از «گلکسی زد فولد ۵» و «فلیپ ۵» وارد بازار خواهد کرد

قیمت شیائومی ۱۳ اولترا در بازار جهانی چه قدر است؟

ویژگی‌های جدید iOS 17 اپل | از قفل نمایشگر هوشمند تا بهبودهایی در خدمات موقعیت‌یابی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۵
1
4
من خریدم عالی یه
هادی
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۲۵
0
2
باطریش همه جا گفته شده لیتیوم پلیمر هست ولی مال من که خریدم لیتیوم یون است
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۴
0
3
گوشیه خوبیه؟
Shayan
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
اره من خریدم عالیه
Shayan
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۵۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۲
0
1
من خریدم عالیه
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->